به جرات می‌توان گفت اگر بخواهیم یکی از خوش چهره‌ترین شاسی بلندهای کره‌ای موحود در ایران را نام ببریم سانتافه اولین گزینه‌ای است که به ذهن ما خواهد رسید. شرکت خودروساز کره‌ای هیوندای همواره ظرافت را در کنار کیفیت در ماشین‌های خود به مشتریانش عرضه کرده است و به همین دلیل اکثر خودروهای این کمپانی بزرگ، طرفداران زیادی دارد. سانتافه که خودرویی ارگونومیک و راحت است در کنار زیبایی خود امکانات رفاهی زیادی را در اختیار سرنشینان خود قرار می‌دهد و از این جهت خودرویی ایده‌آل برای خرید محسوب می‌شود. به دلیل تمام نقاط قوتی که در سانتافه وجود دارد این خودرو در بازار اتومیبل ایران خواهان زیادی دارد و در میان رقبای همتای خود مانند شاسی بلندهای شرکت خودروسازی کیا توانسته است رشد فروش بیشتری داشته باشد. در ادامه مطلب همراه ما باشید تا پس از بررسی مشخصات ظاهری و فنی سانتافه با شرایط فروش اقساطی هیوندای شرکت سپند خودرو آشنا شوید.

خرید سانتافه اقساطی با شرایط ویژه

بدون شک، کیفیت خودروهای ایرانی و چینی را با خودروهای کره‌ای قابل مقایسه نیست. به همین دلیل عده زیادی به ویژه کسانی که به خرید خودروهای لوکس علاقه دارند به خرید خودروهای کره‌ای شاسی بلند علاقه بیشتری دارند. از طرفی با توجه به بالا رفتن قیمت‌ها قیمت سانتافه نیز مانند سایر خودروهای وارداتی با رشد زیادی رو به رو شده است. این موضوع باعث شده که خرید خودروهای وارداتی برای خانواده‌های ایرانی نسبت به قبل سخت‌تر باشد. به همین دلیل، نمایندگی‌های مجاز فروش ماشین مثل سپند خودرو شرایطی را فراهم کرده‌اند که هم‌میهنان عزیزمان بتوانند خودروی مورد نیاز خود را به صورت اقساطی با پرداخت بلند مدت خریداری کنند. سپند خودرو علاوه‌بر محصولات کمپانی هیوندای، محصولات ایران خودرو و سایپا را نیز به صورت اقساطی به فروش می‌رساند. در صورت علاقه‌مندی می‌توانید شرایط فروش اقساطی ایران خودرو تحویل فوری را نیز مطالعه بفرمایید تا در هنگام خرید، بهترین انتخاب را داشته باشید.  

فروش سانتافه اقساطی با نحویل فوری به مشتری - سپند خودرو

مشخصات ظاهری سانتافه

اگر به دنیای خودروها علاقه‌مند باشید متوجه برتری ظاهری محصولات هیوندای نسبت به سایر برندها مانند تویوتا و کیا شده‌اید. زمانی که به سانتافه نماینده زیبا و پرامکانات هیوندای نگاه می‌کنید زیبایی را در عین قدرت مشاهده خواهید کرد. توجه به جزییات عاملی است که باعث شده جثه بزرگ سانتافه، شکیل و جذاب به نظر برسد. زمانی که از رو به رو به سانتافه نگاه می‌کنید متوجه چهره جدی و عبوس آن به دلیل کشیدگی چراغ‌های جلوی آن خواهید شد. جلو پنجره‌ای فلزی و به رنگ نقره‌ای که روی آن آرم هیوندا قرار دارد جلوه خاصی به چهره سانتافه بخشیده است. چراغ‌های مه شکن بیضی شکل، دی لایت به صورت نواری از LEDها در کنار گل گیر و کاپوت یک دست آن به سانتافه ظاهری شکیل و مقتدر داده است. از نقاط قوت این خودرو می‌توان به طراحی درها و پنجره‌ه اشاره کرد. پنجره‌هایی که در انتهای خودرو رو به بالا جمع می‌شوند جز مواردی هستند که برخلاف خودروهای ایرانی در اکثر خودروهای کره‌ای و چینی مشاهده می‌شوند. لاستیک‌هایی بزرگ و متناسب با اندازه ماشین که رینگی آلومینیومی روی آن‌ها قرار گرفته است به هر شکلی با شاسی بلند خوش چهره هیوندای هم‌خوانی دارد. قسمت عقبی خودرو نیز چیزی از زیبایی کم ندارد. طراحی در صندوق خودرو به گونه‌ای است که تمام جزییات را به بهترین شکل ممکن در کنار هم قرار داده است. سانتافه از نظر زیبایی نسبت به رقبای همتای خود مانند موهاوی و اسپورتیج نمره قبولی بیشتری را دریافت می‌کند و می‌توان گفت که قیمت سانتافه در قبال زیبایی ظاهری آن کاملا به صرفه است. پیشنهاد می‌کنیم برای داشتن انتخابی بهتر، مشخصات و شرایط فروش اقساطی کیا اسپورتیج را نیز مطالعه بفرمایید یا با شماره‌گیری شماره‌های موجود در سایت، سوالات خود را به صورت مستقیم از کارشناسان سپند خودرو بپرسید. فروش اقساطی هیوندای سانتافه - سپند خودرو

طراحی کابین هیوندای سانتافه

زمانی که داخل سانتافه می‌نشینید متوجه لوکس و راحت بودن فضای کابین آن خواهید شد. طراحی مینیمال المان‌های کابین و استفاده از چرم مشکی ظاهری چشم‌نواز به کابین سانتافه داده است. برای مثال سطح داشبورد شکلی موج دار داشته و تا جلوی سرنشینان دیگر ادامه پیدا می کند. در مدل جدید سانتافه از مانیتورهایی با اندازه بزرگ‌تر استفاده شده که علاوه‌بر زیبایی کارایی آن را برای سرنشینان بیشتر کرده است. فضای بسیار بزرگ کابین و صندوق سانتافه برای خانواده‌های پرجمعیت می‌تواند یک مزیت بسیار بزرگ محسوب شود. بررسی کابین هیوندا سانتافه - سپند خودرو

امکانات رفاهی و تجهیزات سانتافه

امکانات و آپشن‌های ایمنی و رفاهی در نظر گرفته شده برای محصولات هیوندای همگام با تکنولوژی روز و سلیقه خریداران در نظر گرفته می‌شود.  از امکانات تجهیزاتی و رفاهی سانتافه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
  • سیستم ترمز ضد قفل ABS و EBD
  • سیستم پایداری ESC
  • سیستم کمک در سربالایی HAC
  • سیستم ترمز کمکی در سرپایینی DBC
  • ایر بگ راننده و سرنشینان جلو
  • ایربگ جانبی
  • سیستم ترمز پارک الکترونیکی EBP
  • حافظه تنظیم صندلی
  • سیستم SmartKey
  • سیستم استارت دکمه‌ای
  • گرم‌کن صندلی
  • آینه‌های الکتروکرومیک
  • کروز کنترل
  • سقف پانوراما در مدل خاص آن
  • دوربین و سنسور عقب
  • سنسور باد تایر
  • پرده برای شیشه‌های کناری
امکانات و تجهیزات سانتافه - سپند خودرو

مشخصات فنی هیوندای سانتافه

از مشخصات فنی این شاسی بلند کره ای، موتوری 4 سیلندر 16 سوپاپ با حجم 2359 سی سی  است. سواری نرم و راحت سانتافه زبان زد دوست داران محصولات این شرکت کره‌ای است. سیستم ترمز عقب و جلوی این خودرو به صورت ترمز دیسکی خنک شونده است، که بیشترین و بهترین عملکرد امنیتی را از خود بروز می دهد. این موتور دارای قدرت 185 اسب بخارقدرت در کنار 241 نیوتن متر گشتاور است درحالی که یک پیشرانه 2 لیتری چهار سیلندر دیگر نیز برای این نسخه در نظر گرفته شده است اما به دلیل استفاده از سیستم توربو شارژ در آن دارای قدرت بیشتری است و  موفق به تولید 240 اسب بخار قدرت به همراه 352 نیوتن متر گشتاور شده است. سانتافه دارای یک جعبه دنده اتوماتیک 6 سرعته نیز می باشد که نیروی تولیدی موتور را به سمت چرخ‌های محرک اتومبیل ارسال می‌کند. حالت استاندارد این خودرو به صورت تک محور محرک است اما به صورت سفارشی می‌توان سیستم چهار چرخ محرک را بر روی شاسی بلند 5 سرنشین سانتافه سفارش داد.
موتور 4 سیلندر 16 سوپاپه
حجم موتور سانتافه 2400سی سی
حداکثر قدرت 185 اسب بخار
حداکثر گشتاور 241 نیوتن متر
جعبه دنده 6 دنده خودکار شیف ترونیک
شتاب 0 تا 100 10.9 ثانیه
حداکثر سرعت سانتافه 200 کیلومتر در ساعت
وزن 1568 کیلوگرم

خرید اقساطی سانتافه تحویل فوری در سپند خودرو

هیوندای سانتافه یکی از جذاب ترین و لوکس ترین خودروهای موجود در بازار است که با بدنه زیبا و امکانات فنی عالی می تواند انتظارات شما را یک خودرو شاسی بلند را به صورت کامل برطرف کند. برای اطلاع از قیمت ماشین سانتافه، شرایط فروش سانتافه اقساطی و دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با شماره تلفن 02191072104 واحد فروش تماس حاصل کنید. همکاران ما در سپند خودرو راهنما و همراه شما برای خرید اقساطی خودرو هستند.

گالری تصاویر سانتافه

در این بخش تصاویری اختصاصی از سانتافه برای شما عزیزان گردآوری شده است.